torsdag, september 14, 2006

Detta är ett test

Okej, jag måste åtminstone testa. Det är snart fredag och jag känner mig förfull fast jag inte druckit mer än Yogis suveränt goda chocote. När jag är full blir jag modig och vill testa nya grejer, eller gamla grejer i det här fallet. Alltså, varde versaler!
Men nja, jag vet inte. Det känns i och för sig lite lustigt men inte så spännande. Jag får se om det här är något jag bara ska ägna mig åt i skenfylla.

Men en sak kan jag passa på att få ut av det här blogginlägget. Det är många som efterlyser mitt fantastiska recept på hallonyoghurt (det där är iofs inte sant) så här kommmer det:

Mixa frysta hallon (svenska, annars får ni kräksjuka) med Danone vaniljyoghurt och lite lite vaniljsocker. Inte för mycket yoghurt, konsistensen ska vara typ hård mjukglass. Servera i vit skål med blå kant och ös på Kellogs K. Toppa med tre stycken av Coops mördegskex som ni bryter i mindre bitar. Ät varje kväll måndag-fredag. Mums, säger ni. Kom igen nu, säg det!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Okey.. det är fan mums, Originull hehe...

Konungen sa...

Jag borde insett att du inte ville dela ditt liv med mig den dan du bjöd på mögliga frysta utrikeshallon.
Det är dessa kärlekens signalerr som i efterhand ter sig så tydliga men då mest är en kul grej

För övrigt har jag en ny traktörpanna

Anonym sa...

funkar det med Valios laktosbefriade vaniljyoghurt tror du?

P. sa...

nä, det tror jag inte. danone har den perfekta konsistensen. är man laktosintolerant får man skylla sig själv.

Anonym sa...

varför står det David på bilden? kan du förklara det?

P. sa...

ja, det är för att tomten heter så och för att du är en tomte.