torsdag, november 16, 2006

linssoppa x 5 = 150 kr

11 kommentarer:

Anonym sa...

jaha så man ska vara snygg nu minsann...

mvh guess who

P. sa...

det var så tröttsamt att vara ful hela tiden. men jag lovar att bara vara snygg till på söndag.

Pastor_Bentonit sa...

30 spänn per lins alltså. Och jag behöver nya glasögon.

P. sa...

greken är bäst och billigast.
humorn var däremot torr du.

Pastor_Bentonit sa...

Det blir den alltid såhär framåt vintern.

Konungen sa...

Känns ovant att se dig le
Men faktum kvarstår Du är ALLTID snygg
o du lyckas ALDRIG laga billig mat
Det är dina två mest utmärkande karakteristika

P. sa...

jag fejkar naturligtvis bara leendet.

Daniel sa...

Han bjöd mig på VIN! Greken! Sjukt!
Potugisiskt, till soppan idag!

P. sa...

portugisiskt? är det sånt som kallas cross cooking? fan, jag ska också ha!

P. sa...

cross over menar jag då.

Daniel sa...

Det var gott, drack bara ett par flabbar, jobbar ju. Dessutom är ju jag jätteung och borde kanske inte dricka överhuvudtaget. Han är lite jobbig, han greken med hår på hela huvudet, gillar mer greken med hår bara på sidorna av huvudet och på ryggen.