torsdag, december 07, 2006

Pipparkakshusen

Jag är ganska mycket trött idag. Trött för att jag sover för lite och trött för att det råder strutsmentalitet på mitt jobb. Eller katolsk stämning kanske man ska kalla det. Tre Ave Maria herr idiot så förlåter vi dig direkt.
Så även om jag vet att det är billig humor, så tyckte jag att det här var jätteroligt när jag läste aftonbladet imorse: "Parhusen – grannsamverkan för ökad småhusproduktion”
. Å andra sidan tycker jag att allt annat är tråkigt just nu så det kanske jämnar ut sig.

6 kommentarer:

Anonym sa...

nu fick jag ett bra uppslag till nästa film!

P. sa...

ska den vara baserad på en sann historia och gör det något om vi lägger på fler gröna linser?

Johan Miderberg sa...

Härligt med julknåp. =) Förra året gjorde jag hotfulla julkort från Bush. "Antingen firar du jul med mycket krimskrams och pynt eller så är du med terroristerna" var det fröjdefulla budskapet. Jag har länkat till dig förresten.

P. sa...

Tack miderberg, du får en given plats bredvid filmsara i julkrubban i år.

P. sa...

Och jag hade gärna länkat till dig i en länklista men jag har fasen inte fattat hur man gör en sån.

Ytspänning sa...

Jag fattar inte hur man får in länk till sin mailadress, men det gör inget, jag vill inte prata med några tossingar ändå.