torsdag, januari 11, 2007

Hej Dimpy!


Ungefär en gång om året dyker frågan upp:
Vem skulle du vara kär i om du blev kär i tjejer?

Fint nog vill jag alltid svara att jag inte blir kär i kön utan i människor. Men det blir jag ju inte, så jag ljuger lite i så fall. Förtjust blir jag, men inte kär. Dock, om så vore, skulle jag sitta under ett paraply i regnet och sukta efter den här ninan ikväll. Och det beror bara på smilgroparna och på att hon är så jävla otrevlig när hon känner för att vara otrevlig. Jag hatar sympatiska tjejer.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Min mamma tjatar varje gång hon har sett Nina i Malmö om att jag borde lägga in en stöt på henne. Och är det inte Nina det tjatas om, så är det Jill Johnson. Och värst av allt, värst av allt, är att jag faktiskt har ett gott öga till båda två! Jill är kvinnornas kvinna och Nina får mitt hjärta att stanna. Men vet du vad chokociggen? Du får dem båda två, för jag tänker inte, INTE, vara min mor till lags!

P. sa...

jill johnson??
oj, vad jag plötsligt blev ännu mer olesbisk.

Anonym sa...

Jag glömde bort att du är en sådant där politiskt för coolt Möllan-popsnöre för att hångla med Jill. Då borde även Nina hänga på en skör tråd. Eller? Vad sägs om barfotaflickan Laleh? Är hon nått söt då? Personligen hade jag gått vilse i mig själv efter en natt med henne. Eller ja, kanske att morgonen hade varit värst. Då är jag ändå så förvirrad. Nä, vi får slåss om Nina helt enkelt. Men säg inget till min mamma.

Kuffen sa...

Nina är ett bra val. Nu blir jag svartsjuk. Jill däremot kan ni tjejer få ha för er själva.

P. sa...

vi vill inte hana ju...

Anonym sa...

Pia är lebb!!!! Hahaaa!!!

Anonym sa...

om vi vänder så är mannen i mitt liv Ulf Sturesson, tätt följd av Olle Ljungström o nya trean Emil

P. sa...

amir då?

Konungen sa...

Ja han å

Kuffen sa...

Olle Ljungström är ett bra val. Nu blir jag svartsjuk. Ulf Sturesson däremot kan ni killar få ha för er själva.

matti sa...

olle firade nyår med mig. kan man säga.